Nowy problem już warjuję!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Nowy problem już warjuję!

    Qrde, mowilem ze ogolnie to jestem za. Tylko nie na ich chorych zasadach.
    Z drugiej strony, oni co i raz te propozycje wysuwaja, a potem siedza cicho i nic z tego nie wychodzi.

  • #2
    Nowy problem już warjuję!

    Pojechałem do innego mechanika wymienili mi mieszek sterowania kierownicami
    i turbina zaczeła pompowac do 2,5 mbar już nawet przy 3 tyś obr. i nie odcina przy tym cisnieniu przed wymiana przełączał się w awaryjny przy 2,2 mbar mówią że to wina zaworu na ktorym jest nr 1J0 906 627A bo podobno nie przechodzi testu na vagu i nie cyka czy to może byc wina tego zaworu do czego on służy i ile może kosztowac?
    Czy to jest ten słynny N 75? Dzięki za odpowiedź i sory że tak męczę.

    Komentarz

    • Castaway
      Ambiente
      • 2005
      • 125

      #3
      To pewnie EVRV(Electronic Vacuum Regulating Valve) taki zaworek który na podstawie sygnału z ECM-u steruje dawką podciśnienia na kierownice turbo. Żadko to sie psuje ale....sie zdarza.
      A N75 to właśnie to.
      POzdro - Pit

      Komentarz

      • MiKruS
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 7976

        #4
        Koszt N-75 zalezy od zrodla, ale z reguly wynosi ok. 200PLN.
        TDI 205PS

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          I na koniec wyjdzie, ze ze wzgledu na to ze kierownice nie ruszaly sie przez taki czas, to troche sie zastaly i bedzie je trzeba jeszcze recznie poruszac :|
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Mam nadzieję że to już będzie koniec moich problemów z tym doładowaniem bo już mam trochę dosyc.
            Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich z OCP.

            Komentarz

            Pracuję...